torsdag 21. februar 2013

Nok et dustete knebilde

Andre legger ut fancy outfitsbilder med de seneste kuppene sine, men jeg, jeg legger ut bilde av kneet mitt og ikke fordi det er så veldig pent å se på, men fordi det er på en måte på grunn av dette kneet at jeg skriver blogg.

Men når det er sagt, så kommer jeg nok ikke til å gi meg selv om kneet er tilbake i "normal" stand igjen. Jeg syns det er koselig jeg å få ned noen av de rare tankene mine om alt og ingenting. Jeg tenker mye rart, om både tendenser i samfunnet, folk og om meg selv, og kanskje noen kan ha glede om å lese dette.

Vel, tilbake til kneet mitt. Det blir mindre og mindre å skrive om det, for alt går veldig bra. Jeg trener 3 ganger i uka; tirsdag hos fysioterapeut:MYE knebøy, balanseøvelser og stabiliseringsøvelser, torsdag på egenhånd: generelle styrkeøvelser på apparater, både ben og resten av kroppen og søndag: slynge og core øvelser. Jeg har blitt stor fan av slynge, det er jo så moro :)
I tillegg så sykler eller går jeg på mølla hver trening.

Slik ser det vidunderlige kneet mitt ut nå. Altså ingen stor forandring, og jeg tror at dette blir det siste knebilde fra meg..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)