mandag 18. februar 2013

Nedtellingen har herved startet

Vel,overskriften stemmer kanskje ikke helt, for nedtelling har jeg holdt på med lenge nå. I 22 dager faktisk. Da installerte jeg en app som heter Big Day Lite, hvor jeg har plottet inn datoen for vinterferiestart, og kan daglig holde kontroll på hvor lenge det er til. Og i dag så står det 4 dager! Jeg gleder meg så veldig, for denne perioden fra jul og frem til nå har vært lang og tung. Mye fagstoff som skal prentes inn i hodene til elevene før man kommer så langt utpå våren at det er for seint. Og i år så henger påsken i halen på vinterferien, slik at vi nesten bare rekker å komme i gang før det er ferie igjen. 
Og om 4 dager så setter vi snuten mot hovedstaden, og en morsom kveld på Latter. 
Jeg gleder meg som et lite barn! 

Jeg må bare legge ved et bilde, som viser en av grunnene til at jeg er så glad i yrket mitt :) 

Dette kortet fikk jeg da jeg sluttet på den forrige skolen hvor jeg jobbet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)