fredag 1. februar 2013

En uke = mandag og fredag

Jeg føler at ukene når for tiden kun inneholder mandager og fredager. Og søndagskvelder! 

På søndagen så er det et ork at det er mandag dagen etter, og på mandag så må man slite seg gjennom en lang dag, sånn halvveis i svime, og før man vet ordet av det så er det fredag. 

Og så godt som det skal bli med helg. Det er like deilig hver eneste fredag. Tenk så trist det hadde vært om en ikke hadde hatt helg og sett frem til? Når jeg tenker på hva jeg ville gjort om jeg vant 100 millioner i lotto så pleier jeg som regel å være innom tanken på å slutte og jobbe, som sikker mange andre også tenker. Men, jeg veit jaggu ikke jeg. Det hadde vært kjedelig. Hver eneste dag hadde vært lik, og det hadde ikke vært noen helger å se frem i mot. 


Uansett, den problemstillingen tror jeg at jeg aldri kommer til å stå ovenfor. 

Når jeg er ferdig på jobb så er det første jeg skal gjøre er å rase en tur oppover skogen, i skikkelig knallsol på hesteryggen. Det blir herlig. 

Omtrent så glad blir man av snø og fint vær! 
Mestern min er er ordentlig gladgutt :) 



Ha en fortsatt fin fredag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)