lørdag 5. januar 2013

Tanker en lørdagsmorgen

Etter at jeg begynte å skrive ned tankene mine i en såkalt blogg, så har jeg lest en del blogger også, i ymse kategorier. Og det som slår meg er: Jeg lever et fryktelig kjedelig liv! Dagene mine består av jobb,et par timer ute i stallen eller på hesteryggen, middag og sofasliting/jobb. Hvor spennende er det for de som måtte suse seg inn på bloggen å lese om det?! 
Jeg skrev da jeg startet opp bloggen at dette skulle være en blogg hvor jeg skrev om kneet mitt og opptreningen, men nå er jeg inne i en periode hvor ting går veeeldig sakte fremover. Kneet er litt stivt og jeg skulle ønske at det fungerer litt bedre enn hva det gjør, selv om jeg vet at jeg ikke kan forvente noe mer. Jeg tar 40 kg i knebøy, dette er halvparten av hva jeg gjorde før operasjonen. Jeg klarer nesten å sitte på knærne og går nesten normalt. Sliter fortsatt litt med overstrekken av kneet(at kneet blir bøyd litt "feil vei") når jeg går, det vil si at jeg fortsatt går med kneet litt bøyd og man kan se at jeg halter litt. Så jeg vet at jeg har kommet langt, men rastløs og utålmodig som jeg er så skulle jeg gjerne vært lengre. Om 2 uker så kan jeg jogge igjen, det gleder jeg meg til! Selv om jeg ikke er noe særlig fan av jogging, så er det deilig å ha muligheten :) 

Jeg må nok bare slå meg til ro med at livet mitt er ikke så spennende som livene til de populære bloggerne, og jeg får bare fortsette å blogge om mitt kjedelige A4-liv. 

Jeg er imidlertid veldig glad i å ta bilder så jeg tenkte å slenge med noen bilder jeg har tatt, innimellom på bloggen min. Jeg liker å ta bilder av litt spesielle ting med fine linjer og mønstre. Gjerne utsnitt. Så her er noen bilder fra sommerens tur til Side,Tyrkia. Og innholdet i glassene under er kirsebærjuice, bare så det er sagt. Jeg er så og si et avholdsmenneske, så lite alkoholholdige drinker her i gården ;) 






Ha en fin dag!
Nå skal jeg straks avsted på håndballkamp, som tilskuer dessverre..
Men snart så er jeg tilbake!


- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)