søndag 6. januar 2013

Mimrestund

Jeg fant en gammel cd i en cd-mappe jeg hadde liggende, og satte den på i mangel på annen musikk da jeg var ute og kjørte i stad. Dette viste seg å være en cd med musikk fra mine "glade ungdomsår". 
Så pinlig!
 En salig blanding av Linkin Park og Cascada. Jeg må dessverre innrømme at jeg var en såkalt "råner". Jeg hadde ikke lappen selv, men hang mye sammen med gutta som hadde biler. Jeg kan ikke akkurat si jeg er så stolt av det, men vi hadde det veldig moro. Lange netter med musikk,latter og moro. Som jeg har skrevet tidligere så drikker jeg ikke noe særlig, og det har jeg heller aldri gjort. Så da andre dro på byen, så kjørte vi rundt og hørte på musikk. Og innimellom så savner jeg denne tiden. Ingen bekymringer angående jobb,regninger,fremtiden,alderdom eller andre alvorlige ting. Vi gjorde det vi følte for der og da,og lot morgendagen komme som den ville. 
Og plutselig så ble vi voksne. 

Kanskje jeg skulle vært flinkere til å holde på ungdomstiden? 
På en annen side så er greit å ha blitt "voksen" også ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)