torsdag 3. januar 2013

Årets første treningsøkt

I dag var det bare å dra treningstightsen over de vinterbleke beina og den småslappe baken(jeg er helt sikkert på at ALT man fører i seg i julen legger seg direkte der bak!) og komme seg på trening igjen. Fysiotime etter langdag er hardt, og veldig lite fristende. Men,kneet har vært stivt etter den (litt for) lange turen og da var det bare fint å få strukket litt på det igjen. Pleier også å ta noen serier med knebøy, men en dust stod ved knebøyapparatet og trente noen fiskebolleARMmuskler med knebøystanga. Great! Utrolig mye rart som beveger seg rundt på et treningssenter har jeg skjønt. Så på grunn av dette intellektet av et menneske så ble jeg stående å ta knebøy på balanseputer med håndvekter istedenfor. Føles ikke riktig så barskt akkurat! ;)   
Før jeg takket for meg så tok jeg noen mageøvelser slik at samvittigheten for marsipanen som faktisk var på halv pris ble litt bedre. 

Litt snurt over en pinglete treningsøkt så slang jeg meg nettopp ned på sofaen med beina på bordet. 

Ha en fortsatt fin aften,folkens! 

- Linn Merethe -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)