tirsdag 1. januar 2013

En stolt ringeriking

Jeg er stort sett glad i hjemstedet mitt,og stolt av å komme ifra et så fint sted, men må innrømme at jeg er ekstra stolt i dag. 

For en idrettsmann Anders Jacobsen er!! 
Jeg er mektig imponert! 

Jeg fikk dessverre ikke sett hopprennet direkte fordi jeg og min kjære var på en lang gåtur. Det er første gangen etter operasjonen at vi har gått tur i det området hvor jeg trente nesten daglig i sommer. Turen vi gikk er 5 km,og det gikk kjempefint. Jeg "kjenner" området rundt/bak kneet hele tiden,men jeg tror jeg må regne med det, for det er noen sener og muskler som må gåes til igjen inni der. 

Så nå ligger jeg lettere henslengt i sofaen,og er en stolt og sliten ringeriking! 

Oppgangssaga i Hønefoss. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)