lørdag 8. desember 2012

Nettproblemer og HELG!

Jeg har vært litt fraværende siden torsdag,rett og slett fordi nettet har vært nede hjemme hos meg. Det skjedde tydeligvis noe galt under noen oppdateringer på nettverket på onsdag,som så klart måtte gå utover mitt nett! Jeg blir så sint når sånt skjer,spesielt nå midt oppi mye jobbing på kveldstid. Men, før jeg dro til min kjære i går kveld,så var alt i orden igjen, så de var relativt kjappe med å fikse det.

I går kveld var vi på julebord,igjen. Denne gangen med jobben til min bedre halvdel. Er ikke vant til å pynte meg sånn hver helg jeg og i desember så skal jeg på med "ballkjolen(e)" fire ganger! Når jeg skriver det på den måten,så skjønner jeg at jeg kanskje er litt for glad i sofaen på kveldstid. 

I dag så står travbanen for tur. Jeg jobber på Drammen Travbane hver gang det er V75-kjøring der, så jeg får vel sette på meg smilet og håpe på at folk er spillelystne i dag. Kjøring før jul pleier å være en suksess, så jeg tipper at det blir en bra dag. 

Ha en flott lørdag!

- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)