torsdag 6. desember 2012

Dagens julesanger 6.desember

Jeg var nok i en liten treningsboble i går, sånn at jeg glemte helt bort å legge ut en julesang. Så da legger jeg ut to stykker i dag.

Jeg har fått sansen for Carolas "Jul i Betlehem" og vil dele en sang til med dere fra denne damen.




Også er jo alltid englestemmen til Kurt Nilsen en suksess i førjulstiden(ellers også egentlig..). Og sammen med vakre Helene Bøksle så er det garantert gåsehud hos meg ihvertfall


Når det gjelder Helene Bøksle så skulle jeg virkelig hatt utstrålingen til den dama. Så et intervju med henne på God Morgen,Norge eller Ettermiddagen da jeg var sykemeldt, og hun var virkelig et vinnende vesen. Så gjennomført søt a'gitt ;) 

Ha en fin førjulsdag, alle sammen! 

- Linn Merethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)