søndag 9. desember 2012

Hadeland Glassverk

I dag startet vi dagen tidlig for å være på Hadeland Glassverk til det åpnet klokka 11. Jeg er i fra Ringerike, men har aldri vært på selve glassverket. Litt flaut,egentlig.. Så det var virkelig på tide!
Målet for turen var julegaveshopping. Jeg har en bestemor og en tante som jeg hadde planer om å kjøpe gave til. Legg merke til at jeg skriver HADDE. Jeg er skikkelig dårlig på å få ut fingeren når det gjelder julegaver. Jeg er absolutt best under press og skal ærlig innrømme at de fleste gavene blir kjøpt uken før jul ;) 
Når jeg får egne barn og sånn så skal jeg bli flinkere, jeg lover!

Dette var det jeg endte opp med:



Det er viktig å kose seg når man er på tur,eller hva?! ;) 

Men, for all del, det var sykt mye fint der. Alt fra glass til "hjemmelaget" sjokolade. Jeg tror jeg sa "Oi!" for hvert eneste hus vi gikk inn i der.
 Det blir ikke siste turen dit, for å si det sånn :) 

- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)