mandag 17. desember 2012

Mandagen er unnagjort,med vattdotthode!

I dag har jeg levd i et slags vakuum,hodet er tungt og nesegangene er fulle av snørr! Rett og slett!
Men,etter å ha sett halve dokumentaren om Karina Hollekim på TV2, så skal jeg absolutt ikke klage. For ei dame det virkelig står respekt av. Jeg skulle ønske jeg var like tøff! 
Når jeg er fullt restituert så skal jeg lære meg å stå på snowboard på ordentlig. Det har blitt til at jeg kun har fått til en tur på fjellet kanskje annethvert år, og det blir man ikke god av. Og snowboard som er så gøy! :) Så da vet dere det, I've got a plan! :) 

Ellers så har denne kvelden gått med til en ridetur i "mørten" på snille Rayman, som funker utmerket som handicaphest om dagen.Står så fint og rolig da jeg kravler meg krøkete opp på ryggen hans, nesten så han skjønner at jeg ikke er helt ved mine fulle fem ennå. 

Også har jeg kost meg med deilig te, og risboller som min mor har laget til meg :) 



- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)