søndag 16. desember 2012

Det nærmer seg juleferie,med nesespray og hostesaft!


Akkurat da jeg trodde at NÅ kunne jeg få tid til å begynne med litt trening igjen,etter 3 uker med mye jobbing,så våknet jeg med kiling i halsen i går morges. Og nå sitter jeg er heit i toppen og tett i nesa. Hurra! 
Kunne egentlig ikke regne med noe annet i og med at min kjære har "ligget strak" siden onsdag. Jeg har hardnakket påstått at jeg har panserimmunforsvar siden jeg jobber med barn, og blir etterhvert immun mot alle slags bakterier. Men nå må jeg nok innse at slaget mot forkjølelsesbakteriene er tapt! 

Jeg er glad for at uken som kommer ikke inneholder de største utfordringene på jobben. 


Ha en fortsatt fin søndagskveld. Nå er det snart Farmen-finale! Jeg håper at Ingvild vinner :) 

- Linn Merethe -

1 kommentar:

  1. Hei Linn, det blir fort sånn når det nærmer seg jul, god bedring ;-) Legg gjerne igjen en kommentar hos oss også :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)