torsdag 20. desember 2012

Jeg,en liten nissejente!?

Jeg og min kjære var på en liten shoppingrunde(uten å shoppe noe annet enn en hdmi-kabel) i går. Det er så koselig å rusle rundt fra butikk til butikk syns jeg. Da drømmer jeg meg bort, særlig i interiørbutikker, og tenker på hvordan jeg vil ha det hjemme hos oss da vi flytter inn i nytt hus. Jeg måtte så klart innom Black Design-butikken hvor min kjære fant en nissejente-figur som han ble stående å kikke på. Da jeg gikk bort til han, og spurte om han syns den var veldig fin, ettersom han ble stående å studere den så fikk jeg beskjed om at den lignet på meg!! Hahaha...morroklumpen sin det tenker jeg! ;) Og da jeg skulle ta bilde av den, så måtte jeg visst ta bilde av den ovenifra og ned, for det var sånn han så meg til vanlig!;) Han er nesten 1.90 og jeg er 1.68, så jeg kan jo forstå den :)
Men figuren var jo søt da, så det var nok snilt ment av han :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)