fredag 21. desember 2012

En herlig siste arbeidsuke før juleferie!

Jeg har verdens beste jobb,særlig nå frem mot jul. Denne siste uken har vært fylt med fotball- og basketcup,grøtspising,filmtitting og i dag førjulstidens høydepunkt, nemlig julegudstjeneste. Fine julesanger,flinke barn som både leste juleevangeliet og sang av hjertens lyst og en dyktig prest som snakket på en måte som interesserte ungdommene.


Nå sitter jeg her,litt tom,og har juleferie! 
Hestene har nettopp kommet inn igjen i en varm stall, og jeg har plystret "Jeg er så glad hver julekveld" for dem. Jeg ville ikke utsette dem for min sangstemme,så da ble det plystring. Og de stod der så søte med ørene til topps. 


Ha en fin fredag,folkens! 

- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)