fredag 14. desember 2012

Status på kneet mitt!

Det er lenge siden jeg har skrevet noe om kneet mitt nå, og det er rett og slett fordi jeg nesten ikke har hatt tid til å tenke på det. 
Men, uansett. Det går veldig bra om dagen, og det er så deilig å kjenne at man blir litt sliten på trening. Det har blitt alt for lite trening de siste ukene,men det skal bli bedre nå som karakterer er satt og tentamener er rettet. Det eneste jeg sliter med er overstrekken av kneet. Så når jeg går, så kan man se at jeg fortsatt halter litt.Men med litt intensiv "strekketrening" så regner jeg med at det er i orden på et par uker. 
Jeg forsøkte meg tilogmed på litt lett jogging ute istad, og det var en befriende følelse. Jeg og Ante-gull var og testet ut den nye snøen som har kommet. Jeg begynner å få julestemning nå, og i kveld skal jeg på juleball med ungdomsskolen som jeg jobber på. Det blir så koselig! :) 

Fine gutten min! :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)