mandag 5. november 2012

Tidsfordriv

Det må jo nevnes at jeg er som veldig mange andre i Norges land, veldig opptatt av interiør. 
Akkurat for øyeblikket bor jeg i en liten kjellerleilighet uten de største mulighetene for å gjøre så mange krumspring interiørmessig, så det blir for det meste å kjøpe/lage nye pyntegjenstander når jeg skal forandre litt her. Og i forrige uke leste jeg et innlegg på Fru Mæla sin blogg og så en fantastisk bolle som jeg fikk kjempelyst på. Så jeg fikk mammaen min til å kjøre meg på Kid, og de hadde heldigvis bollen MIN. Humpa meg inn på Plantasjen og kjøpte med meg to lyngplanter og da vi kom hjem sendte jeg modern til skogs for å hente reinlav. Og vips, så ble det seende slik ut:




Jeg er kjempefornøyd!! Kreasjonen gjorde seg virkelig på kjøpmanndisken min. Leiligheten har fått en liten touch av lilla nå som det er høst, og da passet lyngen veldig godt inn. Jeg ser det at om jeg skal ta flere interiørbilder fra den lille hulen min så bør jeg nok bruke speilreflekskameraet mitt. Bildene har ikke den beste kvaliteten. Jeg er kjempeglad i iPhone'n min, men mørke innebilder er den ikke best på. 

Til sommeren skal jeg og min kjære kjøpe oss hus, og jeg gleder meg så masse. Da skal jeg virkelig slå meg løs!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)