søndag 25. november 2012

The time of my life..

For en flott helg dette har vært! 

Startet med standard tacomiddag og Norske Talenter på fredag,som forøvrig er min absolutte favorittdag i uka, ved siden av torsdag. Har alltid likt torsdag, av en eller annen grunn. Når det gjelder tacomiddagen hos oss, så vil det si tacochips,løk,paprika,saus,jalapenos,kjøttdeig og ost gratinert i stekeovnen. Det er lenge siden vi spiste "vanlig" taco. Akkurat nå så syns vi "vår" versjon er bedre ;) 

Det smaker bedre enn det ser ut altså(selv om jeg syns det ser veldig godt ut!)

I går,lørdag,startet vi dagen tidlig med være med å heie laget "mitt" frem til en fantastisk,etterlengtet seier. Jeg savner håndballen så fælt, og gleder meg så til å begynne å trene igjen. Håper på at jeg kan være med litt på beach-håndballtreningene til våren før det braker løs på ordentlig i august.
Etter 60 nervepirrende minutter i hallen, dro vi videre mot Lillestrøm og hundemessen Dogs4all. Og det var en opplevelse som det er hvert år. Jeg koste meg fra jeg kom inn dørene, til jeg satte meg i bilen igjen. Alt fra små rottehunder til store St.Bernardshunder ble kost og klappet på. Turen på hundemesse er virkelig et av årets høydepunkt for meg. Så mye fint!!
På vei hjem dro vi innom Sandvika Storsenter en tur, for å kjøpe en radio som jeg skal ha i stallen og for å få oss en matbit. Blodprisene på messen fristet lite, så vi ble ganske så sultne etter en dag med "tråkking". 
Vi endte opp på Jordbærpikene(igjen!) og hadde et flott måltid der. 

Her er det eneste bildet jeg klarte å ta igår. Snakk om å være fraværende!? 


I dag har jeg tilbragt noen timer med mine kjære firbeinte. Ante ble "julevasket" med den nye sjampoen jeg kjøpte igår, og ble så fin så :) Jeg har også startet så smått med klikkertrening med både hund og hest, og det kan bli spennende å fortsette med. Jeg syns det er gøy å jobbe med hestene på en annen måte enn på hesteryggen eller bak hesterumpa. Kanskje jeg slenger inn noen innlegg innimellom på hvordan det går. 

Så dette var min fantastiske helg. Nå er det kvelden her i min lille hule!
-Linn Merethe-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)