fredag 23. november 2012

Jeg savner sommeren

Jeg hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle skrive innlegg om været her, men nå må jeg bare få ut litt frustrasjon. Jeg er så LEI regnvær og dager som ikke blir skikkelig lyse. Jeg håper yr.no har rett, og at det blir litt kjøligere imot neste helg, for nå vil jeg ha vinter med snø! Det er jo 1.desember om en uke, og som det julemenneske jeg er, så er snø et must!

Så jeg benytter disse triste,mørke kveldene til å drømme om sommer. Både ved å kikke på neste sommers mulige reisemål og å mimre tilbake til Tyrkia-turen i sommer. Vi bodde på et flott hotell i Side,Tyrkia med stranda rett utenfor "døra" og gjorde ikke annet den uka enn å sole oss,bade og spise:) 

Dere kan jo få drømme dere litt bort sammen med meg :) 

Standardbilde på Facebook rett før avreise :) 

Fin hotellpus, skyfri himmel bak parasollen og et tydelig bevis på at jeg bomma med solfaktoren. 

Utrolig god stemning i det bilde her..

Et av mine favorittbilder.

Ha en fortsatt fin kveld :) 

-Linn Merethe-








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)