mandag 26. november 2012

Godteristopp

Nå har jeg satt ned beinet her,og pålagt meg selv godteristopp. Ihvertfall i ukedagene ;)
Jeg er altfor glad i godteri,og kan fint spise godis hver dag. Og jeg syns det var "greit" da jeg var sykemeldt, og at jeg hadde lov til å trøstespise litt. Men nå er det stopp!

Så ikveld så koser jeg meg med nøtter og Fun-saft :)


Jeg legger ikke så veldig på meg av godteri, men kroppen og samvittigheten føles så mye bedre når man klarer å holde seg unna søtsaker. 

I morgen skal jeg på 6 ukers sjekk på sykehuset. Jeg vet ikke hva denne sjekken går ut på.Det eneste jeg vet er at legen skal sjekke om jeg klarer å strekke beinet helt ut og bøye det i 60 grader. Og det målet er nådd for lenge siden så det skal ikke bli noe stress. 
I dag har jeg gått en tur på 1 km. Det er ny rekord ;) Jeg går sikkert mye mer enn 1 km i løpet av dagen, på jobb og sånt,men i dag gikk jeg tur, på ordentlig,for første gang etter operasjonen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)