tirsdag 13. november 2012

Supertilbud

I dag har jeg virkelig gjort et kupp!

Jeg har lenge siklet på Kari Traa sine klær, men er litt gjerrig når det gjelder å bruke masse penger på klær. Skulle så gjerne ønske at jeg klarte å bruke mer penger på noen få plagg, istedenfor å kjøpe litt her og litt der, og halvparten blir liggende i klesskapet med lappen på. Men det er jo så gøy med nye klær! ;)

Men,da jeg satt og bladde gjennom den nye medlemsbrosjyren til Coop som inneholder mange gode tilbud, så fant jeg ut at de selger Kari Traas superundertøy til 399 kr! Dette er superbillig, da settet koster 1000 kr andre steder. Tilbudet forutsetter at man er Coop-medlem da.
Så nå er jeg den heldige eier av et nydelig rosa superundertøysett fra Kari Traa, og jeg gleder meg til å bruke det. Det er nesten synd at det er undertøy, for man vil nesten kun gå med det og ingenting annet fordi det er så pent å se på :)

Bilde er lånt fra Coop sine hjemmesider. 

Jeg kunne godt tenke meg ullundertøyet fra Kari Traa også. Tror det hadde vært deilig på kalde rideturer, og nå er det ikke lenge før jeg kan slenge meg på hesteryggen igjen. Håper jeg :) 

Det var dagens reklame. Men hva gjør man vel ikke for den gamle arbeidsplassen sin?
Jeg jobbet i den lokale Coop-butikken i 5 år, imens jeg tok utdannelsen min og hadde det kjempefint der. Og innimellom så savner jeg det, særlig i julestria. Det er noe spesielt med juleforberedelser, også når man jobber i en butikk.

Ha en fin dag, dere som måtte ramle innom bloggen min! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)