fredag 23. november 2012

Dogs4All

Nå er det endelig snart helg!

Denne uken har vært tøff, som jeg har skrevet før så er det ikke bare bare å komme tilbake etter sykemelding. Så mye som må taes igjen! 

Men, jeg har kost meg veldig og er glad for å være tilbake på jobb,med et friskt kne :) 

I morgen så skal jeg og min kjære på Dogs4All-messen på Lillestrøm. Dette er tredje året jeg er der, og det er så koselig! Utrolig mange fine, og ikke minst flinke hunder. Om du ikke har hørt om denne messen før og er glad i hunder, så anbefaler jeg at du tar deg en tur innom hjemmesiden deres. 



Nå får jeg fortsette med arbeidet her. Mye som skal være i orden før jul, som forøvrig bare er 30 dager til!! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)