tirsdag 27. november 2012

Frisk som en fisk!

Da var 6 ukers sjekken unnagjort, og legen var storfornøyd. Jeg ligger langt foran skjemaet på rekonvalesens, og har fått lov til å begynne og tenke på håndball igjen etter 6 måneder om jeg "står" på en test som tester muskulaturen i låret mitt og rundt kneet. Men,siden det da vil være midt i sesongen så tror jeg at jeg likeså godt venter til høsten igjen. 
Sånn ellers så fikk jeg beskjed om at sårene mine var helet såpass bra at man ikke skulle tro at det bare var 6 uker siden operasjonen, og at jeg måtte ha en kropp som var flink til å ordne seg selv. Flinke kroppen min det!! ;) 

Jeg har imidlertid fått et minne til fra operasjonen da,ved siden av de fine arrene mine. Jeg har en såkalt tromboflebitt i hånda mi etter veneflonen jeg hadde under operasjonen. Så det har dannet seg en bitteliten blodpropp i den åren som jeg fikk intravenøs væske igjennom, 5 cm nedenfor "stikket". Den kjennes som en slags kul eller som at blodåren er spent eller hard. I følge legen så er dette helt ufarlig,og så lenge den ikke er vond så skulle jeg ikke bry meg om den. Dette er nesten det samme som åreknuter man ofte får på leggen ;) Så da lærte jeg noe nytt i dag også.Greit så lenge det er ufarlig. 

Nå skal jeg fortsette dagen med en tur til fysioterapeuten så fort jeg er ferdig på jobb. 

-Linn Merethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)