fredag 30. november 2012

Nå er ventetiden i gang..snart!

Etter at jeg har sittet og lest noen nye blogginnlegg rundt omkring, så skjønner jeg at julen er på plass i mange hjem. Og jeg blir så fristet til å slenge frem alt jeg har av julepynt,jeg også. Men så er det jo det med plassen da. Jeg bor nå i en leilighet som er mye mindre enn den jeg bodde i til jul i fjor, og det vil si at jeg har ALTFOR mye julepynt! Gjett om jeg gleder meg til å få meg stort hus til neste år?! 
Så i år må jeg nok bare være selektiv når det gjelder hva jeg skal sette frem, vil jo ikke at leiligheten skal se ut som en overfylt 80-talls leilighet heller ;) 
Det betyr jo også at jeg ikke kan kjøpe noe særlig nytt i år, og det er skikkelig kjipt for det er så mye fint i butikkene nå. 

Som denne elgen her fra Black Design:  


Jeg er i utgangspunktet mest glad i rene linjer og eleganse når det gjelder interiør, men litt humor må man ha i hjemmet og denne er jo bare skjønn da ;) 

Disse englene her er også litt stilige,syns jeg. Også fra Black Design.


Ahh, Black Design har blitt en av mine favoritt interiørbutikker. Det er så mye fint der :) 

Nå gjenstår det bare noen timer til med jobb så er det helg og julebord med jobben i kveld.
Ha en fin vinterdag!

- Linn Merethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)