mandag 10. juni 2013

Pakke,pakke,pakke

Bare 5 dager til overtagelse! Jeg teller nesten sekunder til vi står der med nøkkelen i hånda. Lørdag klokka 10 skjer det!
Helgen har gått med til å pakke ned glass,pynteting,baderomsartikler og vinterklær. Var faktisk litt usikker på om jeg skulle pakke ned stilongsen, for det er jo tross alt Norge vi bor i. Er ikke lenge siden jeg var på ridetur i stilongs.(Hadde selvfølgelig annen bukse over, da) Så nå bor vi i et spøkelseshus med en sofa og en tv. Grunnen til denne plutselige maratonpakkingen er at utflyttingsdatoen for leiligheten min ble fremskyndet en måned. Hadde egentlig 2 måneders oppsigelse, men siden både jeg og den nye leieboeren ønsket å være ute/inne tidligere, så løste det seg sånn. Ble litt hektisk for oss i og med at vi skal en uke til Puerto Rico oppi alt, men jeg har ikke så mye(!) så det skal gå greit. Vi skal ha fullt fokus på å gjøre ferdig soverommet før vi drar, sånn at det står klart til vi kommer tilbake. Så får vi ta resten utover sommeren. Vi har ikke hastverk, for vi skal tross alt bo der i hundre år fremover.

Når det gjelder det jeg egentlig startet denne bloggen for, kneet mitt, så er alt i skjønneste orden. Jeg har spilt åtte beachkamper den siste uka, og gledelig nok så endte det med seks seire og to tap. Vi er flinke!
Det er nå 8 måneder og 3 uker siden operasjonen, og jeg tenker ikke stort over det lengre. Det eneste jeg merker det på er lårene mine som etter mye trening har blitt såpass store at flere bukser havnet i Freetex-containeren på fredag. Jeg syns det er så fælt å hive klær, men sånn er det bare. Kan ikke sitte med ting man ikke bruker, har jeg hørt..

Kanskje noen andre får bruk for disse?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)