onsdag 8. mai 2013

Rett opp-krøller og signalrøde ører

Jeg har prøvd meg på denne populære 30 dagers challengen som så mange bloggere holder på med for tiden, men det ble bare for dumt. Det er ikke meg i det hele tatt og skrive om alt mulig rart, fra smykkene mine til mine favorittvesker. Som jeg har skrevet før så er jeg så langt i fra en slik blogge-jåleberte som det går an. Jeg subber store deler av fritiden min rundt i hesteklær eller joggebukse, og det går år og dag mellom hver gang jeg festpynter meg, slik at jeg følte ikke at det å legge ut mine tanker og følelser rundt mote og sånn hadde noe for seg. 
Ta for eksempel her om dagen så kjøpte jeg meg en slik krøllstav som så mange skryter av, og tenkte at nå skal det bli krøller! Jo da, krøller ble det, men fint? Nei!(selv om min kjære syntes jeg ble såå fin!) Jeg har alt for kort hår ennå, slik at det ble noen tjafser som stod rett til værs og rundt omkring. Synd jeg ikke tok bilde av det, for jeg er sikker på at det kunne blitt ny mote. I tillegg så brant jeg meg så sinnsykt på ørene. Så jeg gikk rundt resten av dagen med rett opp-krøller og signalrøde ører. Lekkert!! 


Men, over til noe helt annet. 
Jeg har begynt å spille håndball igjen! På søndag ble jeg hivd inn i det igjen, rett i kamp. Laget manglet spillere til en beachhåndballcup, og da måtte jeg trå til. Det ble full spilletid på meg, og jeg var helt ødelagt på søndag kveld, og hadde helt gangsperre på mandag. Men så moro som det var! Og kneet oppførte seg bra. Jeg kjente det var noen situasjoner hvor det strakk godt inni der, men alt holdt seg på plass og jeg pustet lettet ut(eller jeg pustet ganske mye, i grunn) etter første kampen. I går var jeg på trening, og jeg kan offisielt si at jeg er tilbake for fullt igjen, 1 år og nesten 7 måneder etter at jeg skadet meg. 

Det er helt fantastisk å kunne gjøre akkurat det jeg vil igjen! :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)