torsdag 24. januar 2013

Torsdag i mitt hjerte


Jeg er glad i torsdager. 
Torsdager starter på en så herlig måte. Jeg har kontortid frem til 10.30, og da kan jeg sitte med hodetelefonene godt dratt nedover ørene, helt inne i min egen verden, mens jeg planlegger neste uke. 

Heter det forresten hodetelefoner? Det føltes veldig rart å skrive?! :) 

Og jeg har nettopp oppdaget noe fantastisk å høre på, og det er podcast! Hurra for meg! Velkommen etter!!  Så jeg gikk til innkjøp av en såkalt "minijack" slik at jeg kan høre på denne vidunderlige oppfinnelsen i bilen når jeg er ute og farter. Så det er nesten så jeg kjører lange omveier når jeg skal på jobb, bare for å få høre ferdig en hel podcast. 

Og damene som underholder meg akkurat nå er Tusvik&Tønne, og som jeg ler av disse gale damene. Jeg tar meg selv i å le høyt. Godt jeg er aleine på arbeidsrommet akkurat nå. 

Nei, nå er det tilbake til arbeidet her. Har akkurat hivd i meg et stykke med focciaciabrød og en tablett med Chili Forte. Jeg har nemlig nettopp begynt å prøve Chili Forte, så får vi se om det hjelper noe på søtsuget mitt. 

Ha en strålende formiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)