onsdag 16. januar 2013

Løpedronninga?

Jeg har vært så opptatt det siste døgnet, så jeg glemte helt å skrive om gårsdagens treningsøkt. Jeg ble god og svett, og det er en følelse det er lenge siden jeg har følt. 
Jeg startet med 10 minutter sykling, bare for å bli litt varm. Så fortsatte jeg med noen styrkeøvelser på beina og en liten runde på magen, før jeg ble "hentet" av fysioterapeuten min.
Det var opptatt på "knebøyen", så det ble beinpress i dag. Dette er første gangen jeg prøver den øvelsen etter operasjonen. Jeg tok 70 kg , og det er jeg fornøyd med :)
Så var det videre til balanseputene, og noen runder med knebøy på disse med 4 kg vekter i hver hånd. Dette begynner å bli simpelt nå. Vi avsluttet med litt tøy og bøy i slyngen.
Så etter timen så beveget jeg meg opp på tredemølla, og jogget etterhvert 7 minutter sammenhengende! Dette er første gangen jeg har løpt siden operasjonen, og jeg er kjempestolt av meg selv :)
Et lite steg for de fleste, men et stort for meg! 

Ah, i kveld er den tv-kvelden, først Hotell Cæsar, så Idol, så en time med nye episoder av Unge Mødre(ja, jeg ser faktisk på det. Flaut? JA!) og til slutt Big Bang Theory. Herlig! :) Og jeg har sååå lyst på noe snop til denne tv-kvelden, men vil egentlig ikke dytte så mye godt i meg..Vanskelig!! 

Ha en flott kveld!

- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)