torsdag 17. januar 2013

Ante hos tannlegen

Lille Ante har lenge hatt dårlig ånde, og vi har mistenkt at tennene hans ikke var så fine, så i går så var han hos tannlegen. Og han hadde visst oppført seg eksemplarisk. Han er i utgangspunktet litt skeptisk til fremmede, men dama hos dyrlegen var godtatt fra første stund og han hadde sittet på armen hennes med "ørene på topp" da min mor forlot han på dyrlegekontoret. Det varmer et "morshjerte".

Så da jeg kom hjem fra jobb i går så var det en litt sløv gutt som møtte meg, med tunga hengende litt ut av munnen. Tannlegen hadde fjernet mye tannsten, og Ante hadde flotte, hvite tenner igjen.
Han turde ikke å legge seg til å sove da han kom hjem, han var nok veldig redd for at vi skulle gjøre noe rart med han, og han var så trøtt! Han stod på en puff og kikket ut av vinduet, og så var det nesten så han sovnet stående. Litt komisk å se på, samtidig som jeg syntes synd på han.

I dag var han seg selv igjen, det var en litt annen gutt som møtte meg da jeg kom hjem etter en lang dag på jobb.

Ikke helt i slaget her..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)