torsdag 27. desember 2012

Makroner

Da jeg ikke bakte noe før jul,rett og slett fordi jeg ikke fikk tid,så måtte jeg frem med bakebollene i går. Jeg fant masse mandler i skapet hos min mor, og fikk lyst til å lage makroner fra bunnen av. Jeg har lagd ut ifra Møllerens "pose"makroner før,og de har blitt gode dem, men nå følte jeg for å gjøre det skikkelig. 

Og de ble så gode,og det var ikke så vanskelig heller. Det tar litt tid,men på rolige romjulskvelder hvor det ikke skjer så mye, så passet det veldig fint. Jeg brukte denne oppskriften fra Klikk Mat,og den var enkel og grei. 





Nå skal jeg ta med meg makronene til bursdags-/romjulsselskap. Jeg regner med at de kommer til å falle i smak!

Ha en fin ettermiddag :) 

- Linn Merethe -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)