lørdag 1. desember 2012

Lørdagskveld,julekalendere og sløvings..

Overskriften sier egentlig sitt.
Dette har vært en skikkelig slapp dag hvor vi stort sett har ligget på sofaen og sett på tv'en eller pc'en. Jeg får fort litt dårlig samvittighet når dagene blir så ineffektive,men innimellom så er det litt godt også :) Jeg får heller ta det igjen i morgen med litt trening og stallarbeid. Jeg er ikke helt der ennå at jeg kan ri, så det blir mye stallarbeid på meg for tiden. 

Men litt har jeg gjort i dag da, for jeg har jo pyntet til advent. Det vil si at jeg har satt frem NOE julepynt. 
Og nå er det så koselig her! 


Ha en fin kveld videre!
Her er det straks leggetid tenker jeg. Min kjære ser på en film på tv3, mens jeg ligger på gulvet og surfer rundt på nettet..(jeg har ikke stikkontakt ved sofaen,derfor koser jeg meg på gulvet ;) )

- Linn Merethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)