søndag 2. desember 2012

Et mål å jobbe i mot

Jeg fikk beskjed om at jeg gjennom hele opptreningsperioden kan sjekke hvor jeg ligger,ved å måle lårene mine. Dette er for å se an hvor mye jeg mangler muskelmessig. Og jeg målte meg nå, og resultatet var litt komisk. Venstre lår(det ikke opererte): 56 cm. Høyre lår(det opererte):50 cm! Det vil si at jeg har mistet mye de ukene jeg har vært i ro. 
For å begynne med risikosport(håndball,fotball,alpint) igjen så bør lårene mine måle så og si det samme. 
Så jeg vet hva jeg har å gjøre fremover.

I helgen har jeg trent lite,og jeg føler meg helt råtten her jeg ligger. Kun 6 km på sykkel og noen enkle kneøvelser i går er det eneste jeg har beveget på meg i helgen. 
Jeg har en sjokoladeplate liggende på bordet som jeg har lyst til å smake på,men samvittigheten sier at jeg ikke fortjener det. Så her ligger jeg med et glass juice og håper på at det letter samvittigheten litt. 

Ha en fortsatt fin kveld! 

- Linn Merethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)