fredag 16. november 2012

Siste dag av sykemeldingen min

I dag slapper jeg av etter alle kunstens regler, siden det er siste dag før jeg er i jobb igjen. Har helgen på meg da, men regner egentlig med at den kommer til å gå med på å forberede seg til jobb. Store deler av søndagen skal ihvertfall tilbringes på jobben.

Etter en økt hos fysioterapeuten på morgenen, så har jeg nå tatt plass i sofaen med Ante trygt plassert ved siden av. Tror nok at han kommer til å savne meg når jeg begynner i jobb igjen. Nå er han vant til å ha meg hjemme hos seg hver dag.



I dag har jeg endelig begynt å "trene" litt hos fysio'n. Setter trening i anførselstegn ennå for jeg blir ikke akkurat sliten. Øvelser jeg gjør nå er knebøy uten vekter, strekke leggene/stå på tå, stramme lårmuskelen med litt vekter og gåing på flatmark og i trapper. Jeg klarer nesten å gå normalt igjen, mangler bare litt strekk i kneet. Så jeg går fortsatt litt bøyd med vondbeinet. Og i trapper så har jeg en tendens til å peke kneet litt innover når jeg går ned. Men når jeg konsentrerer meg skikkelig, og tar meg god tid så klarer jeg å unngå det. Jeg er en rastløs person som liker at ting skal gå fort, så jeg må ta meg sammen litt og innse at ting kommer til å ta litt tid fremover.

I ettermiddag så skal jeg og min kjære avgårde for å feire at jeg er "frisk" igjen, og da går turen til Gulskogen kjøpesenter i Drammen. Det er mitt favoritt shoppingsted med akkurat de butikken jeg liker å titte i, også er Jordbærpikene der! Så ikveld må fredagstacoen vike for et måltid der :)
Gleder meg allerede!

Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)