torsdag 1. november 2012

Da er stingene tatt!

I går kveld så ble stingene mine fjernet, og det er så deilig å være kvitt dem, ihvertfall de på det store såret for det var så stramt. Sårene ser meget bra ut, og det blødde bare litt der hvor stingene var festet. Det store såret var sydd med gjennomgående søm, så det var bare festet i topp og bunn. Litt ekkelt når jeg kjente tråden ble dratt gjennom hele såret. Jeg er så heldig at jeg har en snill nabo, som også er sykepleier, som har byttet på sårene og som da også tok stingene. Og hun ler ikke av meg selv om jeg har mange rare bekymringer når det gjelder dette.

Ellers så er jeg skikkelig matlei om dagen. Merker på kroppen at den ikke blir brukt noe særlig for tiden, og jeg har ikke lyst på mat. Surfer rundt på alskens matblogger, og finner mye som frister, men det tar så tid og krefter å lage. Det er ikke så lett å holde på på kjøkkenet med krykker. Lagde muffins sittende på en stol i helgen som var. En blogg som har vekket litt interesse er denne. Jeg syns hun kommer med mange fine oppskrifter, som ikke er umulig å lage for oss med et "vanlig" kjøleskap. Jeg har en liten plan om å legge om kostholdet litt når jeg skal begynne å "leve normalt" igjen. Har blitt mye sukker og lettvin mat i det siste.

Da var ukens siste lunsjtrav straks unnagjort her. Trenger vel kanskje ikke si at jeg savner å holde på med disse firbeinte krabatene!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)