tirsdag 23. oktober 2012

Sånn går no dagan...

Ikke så mye spennende å melde fra denne kanten. Jeg sitter på plassen min, i godstolen foran tven med dataen på fanget. Der har du meg! Har nettopp kost meg med et gjensyn av gårsdagens Ettermiddagen på TV2, der Jace Everett har forhekset meg med sin flotte røst. Men, nok om det ;)

Jeg fikk byttet på sårene mine igår og fikk se kneet for første gang etter operasjonen. Og det så veldig bra ut. Hun som byttet bandasjen, som er sykepleier, ble overrasket. Det største såret og de to små "kikkhullene" var så og si helt rene. Det hullet hvor de har skylt all væsken utav er ikke sydd, bare plastret igjen. Så kompressene som lå utenpå var grisete og kjempestive. Men, alt var helt tørt og i ferd med å gro . Så nå skal jeg bytte all bandasje til helgen, i og med at vi lot plastrene over de sydde sårene sitte i ro i går for å få så lite luft/bakterier innpå der som mulig.

Jeg syns informasjonen som ligger på nettet angående når jeg kan begynne å belaste beinet igjen er meget misvisende. Jeg fikk beskjed fra mitt sykehus at jeg skulle vente til stingene ble tatt, altså 2 uker. Mens på enkelte sider på nettet så står det at man kan belaste det fullt etter 4-5 dager!? Og da har det blitt gjort akkurat samme kirurgi som hos meg! Jeg forholder meg så klart til det jeg har fått beskjed om, men jeg blir jo litt usikker.

Kan jo legge ved et bilde som viser at man må være litt kreativ når man humper rundt på krykker.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)