tirsdag 14. mai 2013

HURRA!!

Nå er jeg redd denne bloggen kommer til å ta en litt annen vending, fordi:
VI HAR KJØPT HUS!!

Jeg har endelig blitt voksen, i en alder av 26 år. Litt komisk at jeg ikke har sett på meg selv som voksen før nå, i og med at jeg har ansvaret for fremtidens voksne hver eneste dag.. 
Vi har kjøpt oss et superkoselig rødt hus, som vi skal få det så fint i. Det har ikke gått helt inn ennå, og det er kjempesprøtt å se annonsen på Finn.no, og vite at det skal bli hjemme vårt etterhvert. 

Vi var allerede på IKEA i går, samme dagen som vi fikk tilslag på huset, og kikket på kjøkken. Kjøkkenet er det eneste som skal gjennomgå en "total makeover", resten av rommene skal kun få noen strøk med maling. Det er et mellomstort hus, på 146 kvm med store muligheter og en relativt stor tomt til å ligge midt på et boligfelt. Det er rett i nærheten av både barne- og ungdomsskole(ikke den skolen jeg jobber på), og sentrum ligger i real gåavstand. Treningssenteret jeg trener på ligger også kun en liten oppvarmingstur unna. Perfekt, med andre ord!! 

Så jeg kan nesten ikke vente med å overta. Vi vet ikke helt når det blir ennå, men tipper det blir i starten av  sommerferien. Så da vet jeg hva jeg skal gjøre i sommer, og jeg gleder meg! 
Jeg har ingen bilder å dele med dere ennå, men jeg kan love at det kommer etterhvert. 

FANTASTISK!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)