torsdag 4. april 2013

Innlandskysten


Jeg er svak for det blide Sørland, og føler ikke at sommeren er den sammen uten en tur nedover. 

Men, selv i mangel på flotte kystlinjer og svaberg så er jammen meg ikke det så verst her heller! Jeg og min kjære tok oss en gåtur i nærmiljøet, ned til en liten innsjø. Og det var så herlig å sitte ved vannet med solen steikende i ryggen, og de flotte arrene mine fikk sett sollyset for første gang. 

Som dere ser i bakgrunnen på bildet så bor vi ikke langt unna verdens største hoppbakke, og det er ganske tøft! ;) 


Nå er det kvelden her. Min kjære og jeg er hver for oss i natt siden han har vært på møte og jeg har vært på kamp, og det er litt rart og tomt. Men, snart er det slutt på det, for innen sommeren så håper jeg at vi har kjøpt oss hus! 
Jeg gleder meg :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)