søndag 13. januar 2013

Joggebuksesøndag

Gradestokken viser 19 minus, og det frister lite å dra ut på dagens planlagte ridetur, selv om det er helt klart ute og knallsol. Så dette ser ut som at blir en sløvedag med ullsokker, stilongs, ulltrøye, fleecejakke OG skjerf. Jeg er en frysepinne av dimensjoner, så når det blir så kaldt som nå så går jeg rundt som et lite barn som er pakket godt inn, med armene rett ut. Faller jeg, så kommer jeg nesten ikke opp på egenhånd. 

I går så var jeg og min bedre halvdel i Sandvika. Vi var først en tur på storsenteret, hvor det var altfor mye folk for oss "bygdetullingene". Jeg får helt sperre når det er så mye folk. Har planer om å kikke etter både det ene og det andre, men så fort jeg ser alle folkene, så blokker jeg ut. Så vi endte opp med å sitte på Jordbærpikene frem til kinoen, som vi skulle se, startet. Og filmen vi så var Silver Linings Playbook, og den anbefales virkelig på det sterkeste. Terningkast 5 fra min side. En morsom og koselig historie med pene mennesker, og da er jeg fornøyd. 

Foto: IMDb.com


Så avsluttet vi kvelden med et herlig måltid på Egon. Jeg ble så mett at jeg satt å "uffet" meg hele veien hjem. Jeg liker ikke den følelsen av å være så stappet, men maten var jo så god! 
Glemte så klart å ta bilde av maten, som en ekte blogger skal gjøre ;) 


Så dette var en tipp,topp dag. Jeg er så takknemlig for at jeg har en kjæreste som helt frivillig blir med rundt omkring. Det er aldri nei å få fra han. Jeg tror han er verdens snilleste :) <3 div="div" nbsp="nbsp">

Da vi kom hjem så rakk vi akkurat "Tone" på TV2, og jeg syns det ikke var så verst jeg. Hun virker som ei ålreit jente, og det er ikke hennes feil at hun er pen og suksessrik. Dessverre så kommer mye av kritikken om henne i fra jenter som er misunnelige. Og jeg forstår det godt. 
Min statusoppdatering fredag kveld på Fb så slik ut: "Yes! Det ene øyenbrynet til Tone Damli er høyere enn det andre! Gjorde jaggu godt på sjøltilliten det ;)"
Og jeg tror mange tenker slik, MEN det betyr ikke at jeg ikke "liker" henne for det. Etter min mening så er hun Norges peneste dame, ved siden av Agnes Kittelsen. 
Og sånn er verden, let's face it! 
Det handler om å være fornøyd med det man har og gjøre det beste ut av det, ikke å rakke ned på andre. 

Vel, jeg får lukke nettleseren nå, og åpne opp noen worddokumenter som må jobbes med. 

En hutrende hilsen fra en usminket frysepinne





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)