tirsdag 4. desember 2012

En kald,men herlig dag

Gradestokken på jobben viste -19,7 grader ute da jeg kom dit på morgenen i dag, og det er 10 grader kaldere enn hva jeg syns er behagelig. Men, etter en lang dag med undervisning og retting av tentamener så fant jeg ut at jeg hadde et stort behov for å rense hjernen litt. Så jeg kledde godt på meg og gikk opp til foreldrene mine. Dette er ca 3 km. Og så deilig som det var! Det var første ordentlige gåturen etter operasjonen, den første gåturen på nesten 7 uker! Så jeg kjente det godt i lårene etter første motbakken. Men,skal jeg komme meg dit jeg var for 2 mnd siden så må jeg presse meg litt.
Jeg skulle egentlig trene på treningssenteret i dag,men jeg har like så god samvittighet etter en gåtur istedenfor.

Det var så vakkert ute da jeg ruslet, det er ingenting som slår en fin vinterdag i Norge! Skulle bare hatt litt mer snø, så hadde det blitt helt perfekt :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)