lørdag 17. november 2012

En kjedelig dag

Dette har vært en ganske så nitrist dag, fra morgen til kveld. Regn,regn og mer regn. Nå er jeg lei regnvær og søle. Når man holder på med hest så får man nok av leire og søle i løpet av høsten, og nå går både jeg og hestene og venter på kuldegrader og snø. Det er ikke til å unngå å bli møkkete så fort man beveger seg ut i luftegården, og lille shetlandsponnien min har stort sett alltid søle opp til magen..

Vakre Topper'n min .Gjør alltid hverdagen lysere! :)

Dagen startet med en syk kjæreste, og forandring i planene. Så jeg dro tidlig i stallen og gjorde reint der. Det høres skikkelig dust ut,men det å pusle rundt i stallen er som terapi for sjelen. Det er en deilig følelse å sette hestene inn i en "pyntet" stall, kanskje med et par gulrøtter i krybba. 
Så tok jeg meg en tur til byen for å kikke etter en genser til min kjære, uten hell. Jeg har en lei tendens da jeg drar til byen på en lørdag eller en annen dag hvor det er mye folk på kjøpesenteret. Jeg har så mange planer om hvor jeg skal innom og hva jeg skal se etter, men når jeg kommer inn på senteret så får jeg blackout og husker ingenting. Som ekte bygdejente så er jeg nok ikke vant til så mye folk ;)

Resten av dagen har gått med til å se på TV rett og slett. Jeg skulle trent litt, men lysten er ikke på topp når det er så dårlig vær ute. Verdens dårligste unnskyldning, men jeg er værsyk til de grader. Når vi snakker om værsyk så har jeg en krabat til som lider av det samme, og det er han her: 


Nå får vi straks vite hvem som vinner "Skal vi danse?", og min favoritt er Ben. Bare fordi han er kjekk ;) Enkelte fjortisfakter må jeg få lov til å ha..

Ha en fin kveld! 

-Linn Merethe- 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)